caglaoztrk 27 yaşında arkadaş çevresi pek olmayan biriyim, 3-4 yakın arkadaşım var onlarla da sık görüşemiyoruz. 28 haftalık da hamileyim bazen o kadar çok canım sıkılıyor ki evde ne yapacağımı şaşırıyorum, neler yapıyorsunuz zamanı nasıl geçiriyorsunuz 😅
minikbebegim06 caglaoztrk evden çalışıyorum bazen işlere bakıyorum yemek yapıyorum annem yakında yürüyüşe cikiyoruz günlük bir de kedimiz var onla oynuyorum derken eşim gelmiş oluyor 😂
Aynur4564 caglaoztrk ben de aynı durumdayim ama benim 1 tane bile arkadaşım yok çok zor sıkıcı boşa zamanim gcp gdyr
_biranneadayi caglaoztrk Ay bi an kendim yazdım sandım o kadar bensin ki. Benim de 3-4 arkadaşım var ama anca ben ısrar edersem görüşebiliyoruz o kadar. Tüm gün evdeyim ama bir de 3 yaşında oğlum var. Onunla daha zor geçiyor tabi baya hareketli artık sığmıyoruz eve. Yapacak bi şey yok öyle böyle zaman geçiyor işte 😑
Newmomdml caglaoztrk bende çalışan hamileyim maalesef ve hamileligini evde gecirenlere cok ozeniyorum 🫠
caglaoztrk Aynur4564 valla benim var da ayda 1-2 belki görüşebiliyoruz o da sadece bir tanesiyle diğerleriyle daha az 🥲
caglaoztrk _biranneadayi ayy yine bir bebişin varmış çocukla bu süreç daha zor ama o da sana bi arkadaş 🥹
Edosgebos67 Vallahi benimde 2 3 tane arkadaşım var. Bilerek çağırıyorum onu hazırla bunu yap uğraşmak istemiyorum. Kimseye de gitmiyorum. Şuan sakinlik en güzeli evin işi zaten yetiyor insana
keyfimin-kahyasi-misin caglaoztrk evde daha iyi ya Otyrunca daraliyorum kalkınca daraliyorum uzanmam lazım buda başkasının yanında zor
gezentianne caglaoztrk Hangi şehirdesiniz? Bulundugunuz yerde illa ki keşfedecek cok yer vardır.Ben tek gezmeye bayılıyorum🥰 Normalde calısıyorum ama suan bu süreçte evdeyim. 5 yaş oglm var kreşe gidiyor. Onu bırakıp yürüyüşe cıkıyorum dönüp kahvaltı evi toplama. izleyecek dizi okuyacak kitap bitmiyoor🙈 Arkadaşlarıma yazıyorm biriyle bulusuyorm kimse yoksa tek geziyorum kendime liste yaptım.. Gitar kursuna başladm haftada 1-2 gün gidiyorum diğer günlerde ona çalışıyorum. Oglumu okuldan al gel bir de köpeğimiz var onu gezdir yıka yemek hazırlıgı vs derken gün bitiyor gün yetmiyor valla sıkılanlara hayret ediyorum🫠🫠😂😂
caglaoztrk gezentianne istanbuldayım otobüs metro benim kabusum hiç sevmiyorum,tek başıma da bir şey yapmaktan genelde keyif almam yürüyüşe bile eşimle çıkıyorum 😅
gezentianne caglaoztrk İstanbul’dasınız ve sıkılıyorsunzzz SuSSS😂😂 Maddi olarak düşünsem bile bir sürü ücretsiz etkinlik oluyor ben cok seviyorım valla
ikibaloglanannesi caglaoztrk 6 aylık hamileyim. 23 aylık oğlumun peşinden koşmaktan hem hamilelik hızlı geçti hem de vaktim çok geçiyor sayesinde🤤
Songullkarci caglaoztrk ya ben 29+5 teyim. Evde canım çok sıkılıyor. Geçen hafta pilatese yazıldım haftada 3 gün 1 er saat şeklinde bana çok iyi geldi. Bir de El sanatları kursuna yazılmıştım 2 hafta gittim ama bana uzak arabayla gidip geliyordum şimdi hava soğuk olduğu için araba eşimde oluyor hep ona gidemiyorum. Diğer günler gerçekten aşırı sıkılıyorum. Ne film izleyesim geliyor ne kitap okuyasım hiçbir şey yapmak istemiyorum 🥹
Songullkarci Songullkarci Ben de her şeyi eşimle yapıyorum. Şükür o konuda beni yalnız bırakmıyor her akşam dışarı çıkalım der yürütüş yaparız ya da geziniriz. ama gün içinde vakit geçmiyor işte :(
Beyza2329 caglaoztrk 4.5 aylığız ruhum daralıyor midem sıkışıyor panik atak geçirdm daha yeni ama simdi iyiyim çok şükür örgüye başladım en kısa zamanda da KUR’AN-I KERİM’e başlamayı ve namaza başlamayı düşünüyorum. Bir de seramik kursu buldum ona gidicem seramiğe gidemeyenler için alıp evde yapabilirsiniz🌸 inşallah sizlere iyi gelir
Ceren1996 caglaoztrk 28 yaşındayim 14 haftalik hamileyim ve gurbetteyim burda hiç arkadaşım yok malesef. Eşimle geziyorum. Genellikle evdeyim bende. Sıkılıyorum keske bı arkadaşım olsa diyorum kahve icsek beraber.