Menesadogan yeni_anne2 ben kundak yaptim bebeğin ateşi çikti sonra kundak yapmadim hastanedeydim o zaman hemşireler dedi yapma kundak
1Ali Oğlum 3aylık kundak hiç yaptırmadı, çok rahatsız oluyordu ağlıyordu bende zorlamadım ama kundağa direnmezse yapın mutlaka daha rahat uyur bebiş, müslin yeter üzerine birde battaniye atıverirsiniz mis gibi uyur çok sıcakta bebekler için iyi değil