Elfglh bende deli oluyorum böyle diyenlere . Banada normal doğur sezeryan olma söyle böyle deyip duruyolar . Sizene sanki o an durum neyi gösterirse o olur biz keyfimize göre karar veriyoruz sanki. bide normal doğurmayanlara söyle bi acır gibi bakıyolar konusuyolar ya . Amann ağzı olan doğuran konusuyo herkes profesör olmuş