21+3üz. Ben çok kilo almadım. Mide bulantısından 16. haftada kadar aç gezmekten kilo vermiştim. O verdiklerimi daha yeni alabiliyorum. Hamilelik öncesi kiloma geri dönmüşüm. İştahını çok açılacak demişti doktor 16 hafta kontrolünde. Ama öyle aman aman bir açılma olmadı. Herhalde o arada yeyimemekten midem küçülmüş diye düşünüyorum. Ama iki üç gündür göbek deliği ve tarafında ağrılar hissediyorum ara ara. İğne batmasına benzer. Rahim yer değiştiriyor herhalde ondandır diyorum. Bebek de çok hareketlendi. Çok mutlu ediyor onu hissetmek. Onun dışında baş ağrılarım hala günün belli saatlerinde beni yokluyor. Haftaya detaylı ultrason var merakla bekliyorum o günü.