Ben de ilk öğrendiğim andan beri aynı problemle karşılaştım hatta kum dökmeye kadar gitti olay. İç çamaşırlarımı, tüm çamaşırlardan ayrı 90 derecede yıkadım. Yıkamadan önce mutlaka gece boyunca elma sirkeli su da beklettim. Yaban Mersini kurusu inanılmaz iyi geldi bana. Şu an kaşıntı, akıntı ya da kötü kokum yok. Bence bu adımları bir deneyin