Findikannesi benim de 30a girdiğimde tersti sorun etmedim sonra 33te baktık, 35te yine ters. 37 olduk yine hareketleri yan yatar pozisyonda. Kontrole gidince öğrenicez. Galiba umudumu kaybediyorum 🤷🏻♀️ Hayırlısı diyorum. Bazılarının dönüyormuş 37ye kadar ama. Dönse hissederdim aşağıya ağırlık baskı olurdu.