babygirl02 mrvcermeli ilaçlar için rapor çıkartacak hastane en geç 1 ay sürer dedi 1 ay beklemem gerekiyor Şubat’ta olucam
babygirl02 Elifjkl hastaneden hastaneye değişiyor canım ben devlet Hastanesi’ne gidiyorum normalde ben diyecektim raporu ama ben demeden onlar dedi benim içinde iyi oldu ilaçları biraz daha uyguna almış olurum
babygirl02 Elifjkl sadece aşılama mi yoksa ilaç mı canım eğer aşılama ise uyguna olmuşsun çoğu yerde 20 binden asaga yok
Ceydaaas1 babygirl02 inşallah hayırlısıyla tutar iki ay önce devlet Hastanesi’nde raporumu çıkartıp ignelerimi olup bende aşılama yaptırdım şükür tuttu darısı başına inşallah 🙏💐
babygirl02 Ceydaaas1 ilkte mi tuttu canım bende ve eşimde sorun yok biraz korkuyorum tutmayacak diye şuan raporun çıkmasını bekliyorum
Onsekiz06 babygirl02 tutadabilir tutmayadabilir kendini çok yükseltme yine de canım benim aşılamanın oranı çok yüksek değil çünkü
Ceydaaas1 babygirl02 ilk tedavinse çabuk çıkar rapor bizimki bir kaç güne çıktı benim eşimde sorun yok pkosum vardı yumurtalarım buyuyor ama catlamyr evet ilk asilama
Ceydaaas1 Ceydaaas1 de yüzde 15 tutma ihtimali var çok umut baglama olmazssabir kere dahaa aşılama yapıp tüp bebek .deneriz demişti devlette iki aşılama hakkı varmis
babygirl02 Ceydaaas1 bende de pkos var benimki hem büyüyor hemde çatlıyor öyle hiç bir sorunum yok adı var işte sadece
babygirl02 Ceydaaas1 pek umudum yok zaten kısmet artık aşılamanın ikiside tutmazsa zamana birakicam artık
Ceydaaas1 babygirl02 kaç yaşındasınız birde daha önce çatlatma tedavisi gördunjznmu ben daha öncesinde iki kere femerra hap ve ovitrelle iğneyle çatlatma iğnesi süreci yaşadım özelde olumsuz oldu