yeni_anne2 stok yapmayın bence, hiç belli olmuyor iki ay iyi gelen bez üçüncü ay pişik yapabilir, bebek büyüdükçe sızma yapabilir v.s. bir de p kadar çabuk buyuyorlar ki insan bedenini de kestiremiyorum, 1,2,3 ne ara 4′e geçtik anlamadım mesela. Tarım etmek zor oluyor. Mama da aynı şekilde 4 ay 5 ay iyi gelen mama bir anda ishal şu bu yapabiliyor ya da bebek artık beğenmeyebiliyor. 4 aydır aynı mamayı kullanıyorum ama bir en fazla iki kutu alıp koyuyorum, stoğa güvenemedim elimde kalır diye.