Kızlar merhaba 12+5 haftalık hamileyim ve maalesef doktorumdan bugüne kadar çok memnun olmama rağmen bugün beni irite eden bir durumla karşı karşıya kaldım bu yüzden geç olmadan doktorumu değiştirmek istiyorum. Az öncede araştırırken Gürkan hocaya denk geldim tavsiye eder misiniz birde muayene ücretleri ve doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı? Yarın hastaneyide arayacağım ama burda yazdığınızı görünce sizlerede sormak istedim 🌸🙏