Kızlar özellikle sol memede ucunda ağrı ve kahverengi kısımda kabuklanma gibi kuruluk var ve ağrı yapıyor, sağ memede daha az. Böyle bir durum yaşayan var mı nasıl geçer doğuma az kaldı ağrıdan dolayı emziremezsem siye korkuyorum doktorum bi krem verdi yemi kullanmaya başladım inşallah işe yarar varsa tecrübelerinizi bekliyorum