Traziyems prensesannesi-01 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxsmkbcgU9Z_3uaGd-j9vm2BMx6S0v5xyMjQ&usqp=CAU bu markaydı
adatuna Artimed bende her ay bu çizgiden çıkartıyor bu yüzden pek güvenmiyorum eczane varsa predictor early al kanla felan uğraşma varsa direkt çıkartıyor 24 ve 48 betamı direkt çıkartmıştı
poyrazmom_ Traziyems artımed marka sanırım bu markaya çok güven olmuyor ama silik çizgi görüyorum canım bence bugün tekrar test yap ama farklı marka al ben de böyle öğrenmiştim çok silikti inşallah pozitiftir 🤗