Merhaba dun gece bi kac defa karnim kasildi sertlesti ve ardindan belimde ve karnimda agri oldu ama duzensizdi bi ikisi bes dakika diym digeri bir saat sonra . Bunlar doguma yaklastgmin belirtisi mi acaba agrilar hafifti ve regl sancisi gibiydi. Ilk gebeligim o yuzden her agriyi doguruyorum saniyorum da 😂 tecrubeli olanlar yazabilirler mi acaba