Rojin__321 Kız saçımı üst üste sarıya boyadigim için yandilar ve bende kestim şuan omzundan aşağıda deyil biberiye suyu kullansam uzatıp besler mi kullananlar varmı
Ebrusqa1 Rojin__321 ben kullanıyorum baya iyi birkaç ayda ensemden gögsümün altına geldi saçım günde iki üç kere sıkıyordum yıkamadan . İki günde bir yıkıyordum . Şuan arada yapıyorum
Talentedmom Rojin__321 sarışınsanız biberiye suyu saçı koyultuyor bilginiz olsun Hindistan cevizi yağı kıllanın
Ftmnrutlu Ben kullandım canım. Biberiye karanfil zencefili sıcak suda 15-20 dk demle kaynatma ama demle. Sonra sabah akşam saçına sıç masaj yap gerçekten işe yarıyor ve dökülmelerime de çok iyi gelmişti
Rojin__321 Ftmnrutlu karanfille zencefili ilk defa duydum peki uzattımi bana kısa saç hiç yakimiyor ve bağlanıyorda o derece kısa acilen kalçama getirmem lazım
ykaya18 Kullanıyorum ben, uzatmasının yanısıra parlaklık veriyor ve yumuşacık yapıyor. Ama kendim yapmadım, biberiye suyu olarak aldım internetten
Ebrusqa1 Rojin__321 3 kaşık biberiyeyi küçük bi tavaya koyup üstüne 2 su bardağı su koyuyorum 15 dk kaynatıp süzüyorum soğuduktan sonra sprey şişesine koyup sıkıyorum ..
Biyzii_ Rojin__321 aktardan biberiye alın küçük fısfıslı sıkabileceğiniz şişe lazım olcak bir tutam biberiyeyi azcık kaynatın çok kaynatıp etkisini gidermemek için soğuduktan sonra saçınıza sıkın ve 1 saat bekletip silin
Ebrusqa1 Rojin__321 onu bende deneyeceğim ama şimdilki karanfilim olmadığı için böyle devam ediyorum . 😊