Brcnbysl Kızlar doktorum bebeğin eşi aşağıda tek sorunumuz o dedi, aranızda bebeğinin eşi aşağıda olupta sıkıntı yaşayan oldumu yada nasıl geçti hamilelik süreciniz şuan 13+5 iz
Miyosss Brcnbysl zamanla yukarı çıkıyor canım. Benimde o dönemde aşağıdaydı 13. Haftada kanama şikayetiyle gittim eşi yukarı doğru çıkmaya başlamış o sebepten hafif kanama olmuş dedi doktorum yani daha çok erken yukarı çıkacaktır telaş yapma
Balbebek012 Brcnbysl daha çok erken zamanla düzelebilir doktor takibinde kal hiç strese girme annesi 🥰
obli Brcnbysl çıkıyor merak etmeyin. 15 haftalıkken bana da aynı teşhis kondu 20.hafta detaylı ultrasonda yukarı çıkmıştı. Dikkat etmeniz gerek. Ağır iş yapmayın, cinsel ilişkiye girmeyin ve bol su için.
Brcnbysl Miyosss korktum bende ilk gebeliğimde böyle birşey yoktu ama ne varsa bu gebeliğimde hepsi birikmiş sanki umarım yukarı çıkar 28. Haftadan sonra çıkması gerek dedi doktorumda
Brcnbysl obli evet doktorumda öyle söyledi ağır kaldırma cinsel ilişki olsa bile nazik olucak dedi dikkat et dedi
Brcnbysl AnayimBenAna_ ister istemez evin işleri oluyor hangi birini yapmayayımki ve 2 buçuk yaşında her gün işten gelmemi bekleyen oğlum var ☺️
Ftmnrutlu Bi doktordan dinlemiştim erken haftalarda ise zamanla yukarı çıkar ama son haftalar ise normal doğum bebek için tehlikeli olur sezaryen yapıyoruz demişti
Brcnbysl Ftmnrutlu kuzum benim ilk gebelikte zaten sezaryen buda öyle olacak muhtemelen ondan yana sıkıntım yok da birşey olur diye korkuyorum sadece
Bahar77777 Benim 21 haftalık benimde aşşağıda plesantası doktor cinsel ilişkiyi yasakladı sadece şunu bunu yapma demedi sezeryan oranını yükseltiyomuş sanırım
Nehir3434 Brcnbysl benim asagidaydi hep kanama oluyodu Çarşamba günü randevum var bakalım çıkmışmi yukarı 32 haftadayix
Brcnbysl Nehir3434 inşalllah çıkmıştır yukarı canım, ben kanama gibi bir problem yaşamadım henüz umarım yaşamamda telaş yapmak istemiyorum
mervegrbzz Brcnbysl bende 17. Haftada öğrendim seviyeleri var benimki marjinaldi googledan bakabilirsin hemen anlarsın İstirahat ettim yemek bile yapmadım hep yattım ekstra bişey yapmadım zaten bir ilacı tedavisi yok Haftamdayım detaylı ultrasonda öğrendim tamamen yukarı çıkmış olması gereken yerde Zaten doktorum bebek büyüdükçe yukarı çıkar demişti endişelenmeyin allah daha beter dertlerden korusun🙏🏻
betul1- Brcnbysl 14. Haftada leke görerek öğrendim benimde plesanta asagıda şuan 18+4 üz ağır iş yapmıyorum fazla eğilip kalkmıyorum