ikinci oğlum Mart’ta 5 yaşına girecek kızım daha 23 günlük biz şimdiden çok zorlanıyoruz malesef 🥲 sanırım çok küçükken peş peşe yapmak anne için yorucu olsa da çocuk için daha az travmali oluyor şuan oğlum sürekli bebeğe yaptiklarimizi ona yapmamızı istiyor benimde gazimi çıkar , beni de kucağına al , bana da krem sür gibi gibi bir çok kriz yaşıyoruz 😞