Arkadaşlar benim 2 kaybım var 7 haftalıkken düşük ve dış gebelik ama tüpüm alınmadı kürtaj ile sonlandı ilaçta almadım 1 yıl oldu.
Son 5 6 aydır adetim çok düzensiz 10 15 gün gecikmeli oluyorum
Bebek planlıyoruz adeti düzensiz olup hamile kalan var mı