Ben femara da klomer de kullandım.pco da bence de klomer etki yapmıyor .femaraya geçtik .çatlatma iğnesi bulamadığım için sadece hap kullanmıştım moralim de bozulmuştu. en umursamadığım sırf iznime denk geliyor diye femaraya başladığım zaten tutmaz dediğim zaman hamilelik oluşmuştu.doktorum da çok umutlu değildi.