gmz10 hayır ben orada düzgün yazmamışım ben o olayları sonradan öğrendim şok oldum ama öğrenmeden önce yasal bir karar sandım iki buçuk sene çalışmıyorsun doğum diye izne ayrılıyorsun ve iki buçuk sene zamlı haliyle alıyorsun oh ne güzel meslek boşa hemşire olmuşum dedim😅 asla öyle birşey yapmam asla Allah korusun onlarıda kınıyorum