Sumeyye_0 Merhaba kızım 5 aylık rahminde kapanma var krem kullandık ama açılmadı genelde kız çocuklarında görülüyormuş çocuk cerraha gidecez bu durumu yaşayan anneler oldu mu açtırdınız mı nasıl işlem yapılıyor acaba korkuyorum açıkçası 🥺
Minnakpopus Sumeyye_0 vajinal yapışıklık olabilir mi dediğiniz? Yoksa rahim kapalılığı başka birşeymi ?
Yasss11 Sumeyye_0 bahsettiğiniz şey vajinal yapışıklık galiba benim kizimdada oldu çok basit bi islemle açtı doktor hemen sadece sonrasinda idrar yaparken yanma oluyo hemen duzeliyo
Sumeyye_0 Yasss11 nasıl bir işlem yaptılar bebeğiniz ağladı mı çok peki bir yerde okudum bebeğinde travma kalmış falan acaba abartıyorlar mı birde sonradan tekrar kapanma oldu mu ?❤️
Yasss11 Sumeyye_0 tekrar kapanma olmadi altini actiginizda kontrol etmeniz gerekli hep hafif ayiracaksiniz yani tabiki ister istemez çocuk korkuyo bacaklarini ayırmadan dolayi falan çok kısa sürüyor zaten minik bi nesterle ayırıyo çok ince bi zar var onu kesiyo kan bile iki damla geliyo
Yasss11 Sumeyye_0 ewt yabi iğne yaparlarken bile insan dayanamiyo ama yapacak bişey yok ben kendimi çok suclamistim benim yuzumden oldu diye rabbim daha kötüsünu vermesin