Deletedmom6666 Hanımlar herşeyi aldık 37+0 dayız beklemedeyiz ama pişik kremi ve ıslak mendil almamışız en iyi pişik kremi hangisi bilgisi olan
Obirx Deletedmom6666 earth mama en iyisiyi organikmiş fiyatı pahalı ben evomere aldım oda %100 organik ama nasıl bilemem sudocrem sanıldıgı kadar masum değilmiş
Duygu_k Deletedmom6666 kızım 36 günlük oldu ilk günden beri mustela kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim ☺️
hohomoromu Deletedmom6666 Sudocrem pişiğe çok iyi geliyor ama yenidoğan bebek için biraz erken olabılır yenıdogan bebek pişik olmaz ama aklınızda olsun çinko içerikli krem ilerleyen zamanlarda lazım olacaktır 👍
Melinoee https://www.instagram.com/p/BoUstVFHCbKIABrtU5aolce47kd3m8itHgzh-w0/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=lhww7u13k14q Merhaba muhendisoglunu takip etmenizi öneririm. Her türlü ürünün incelemesini yapmış bulunmakta👍🏻
Deletedmom6666 Melinoee takip ediyorum canım o sayfayı ama burda bilinçli annelerden de öğrenmek istedim ☺️
Hzlnr15 Deletedmom6666 sudocrem canım. Pişiğe bir kere sür hemen geçiriyor. Ben yetişkin olarak da kendime sürüyorum inanılmaz bir krem.
Melinoee Deletedmom6666 Benimde öyle canım Allah bir avazda kurtarsın inşallah. Ben komple set aldım inşallah denildiği gibi güzeldir bebişlerimize faydalı olur 😍
nisanisa Ben desitin krem kullanıyorum ıslak mendil kullanmıyorum e bebekten pamuklu bez aldım onu ıslatıp kullanıyorum daha sağlıklı
HavvaK Deletedmom6666 organik olarak purmama nın pişik kremi de güzel👍🏻 İnstagramdna bi bakın isterseniz ☺️