Babymomss Kızlar selam Bugün sabah bir uyandım sol yumurtalığımda ara ara iğne batması gibi batma oluyor. Anlam veremedim neden olur veya normal mi?
Beequeen Bebek yerleşiyor ara ara böyle sancılar olabiliyor, kanama olmadığı sürece problem yok deniyor genellikle :)
Beequeen Üşütmüş de olabilir elbette ama ara ara olabiliyor bazen bir gün sürüyor ben 17.haftadayım hala oluyor :) Bebek yerleşiyor sonraki haftalarda rahim büyüyor büyürken sancıyor, batma oluyor :)
Gokceink Bende 6+5 deyim bir gün sağda oluyor bir gün sol da oluyor bazen hiç olmuyor çok değişik anlam veremiyorum bende normaldir herhalde 😁