ummuhanpolat12 Beykoz’da yaşıyorum devlete gittiğimde hep pişman oldum maalesef, şimdi bir kliniğe gidiyorum doktorumu seviyorum ve güveniyorum ama doğum ücretleri ve kontrol ücretleri çok artarsa nasıl bir yol izlerim bilmiyorum . Önerisi olanları ben de okuyayım