Fundaaaa46 ilk doğumumda çok tecribesizdim, kalan göbekten bi haberdim. Annem 7/24 karnımı çarşafla sımsıkı bağlardı ve asla çıkarma derdi. Lohusa depresyonuyla gıcık oluyordum kadına ama 2 hafta içinde toparlandı göbeğim hiç doğum yapmamış gibiydi. Şimdiki bebeğimde yine aynısını yapmasını isteyeceğim inşallah. Ne varsa büyüklerde var:) boşverin korseye para dökmeyin bi çarşaf iş görüyor 😁