Arkadaşlar merhaba normalde doktorun sekreteri her durumda sizi arayıp bilgi verir mi mesela randevunuz var ya da işte mesajlaşır mısınız doktorunuzla bilmiyorum ben mi saçma düşünüyorum 3 Dpktor değiştirdim hiç biri ne aradı ne sordu o an randevu verildi sonrası ben gidiyorum soruyorum ne yapacağız işte vs nasıl olacak