Sadelikveben-56 Kızlar Perşembe günü taburcu oldum pazartesi bebeği getirin kontrol e dedi doktor ama ben dün acilr götürdüm bebeği sarılık dan şüphelenip kan aldılar çok şükür bişe çıkmadı pazartesi tekrar kontrole gitmeme gerek varmı
Duyguceren Sadelikveben-56 bence götürmelisin reflekslerine bakıyorlar boyuna kilosuna kafa ölçüsüne karnına kan değerlerine