ysmnn19 aynı sorunu bende yaşıyorum. Buzluğunuzda yer varsa oraya kaldırın sabah. Kapıların üstüne atın, peteklere koyun. Kurutma makinesi büyük kolaylık fakat şu an bende alamıyorum. Biz evi ilaçladık üstte yazmış olmalıyım. Koltukları poşetledik halıları kaldırdık. Kağıt havlu kullanıyoruz. Giyeceğimiz herşeyi çorabına kadar ütülüyorum. Priz ve kapı kollarını her sabah sirkeli suyla siliyorum ev günlük süpürülüyor. Çok yorucu bir süreç rabbim hepimize şifa versin