Zeyneptekin1 kızlar dün 16 yumurta toplanmıştı 13 tanesini döllenmiş 9 tane tutmuş sizce bu sayı iyi mi 5. güne kadar artıp bilgi verecekler bize sizin kaç yumurtanız vardı kaçı döllendi kaçı 5. gün sonunda kaldı
Ozlemerikci543450 Zeyneptekin1 22 toplandı 19 u sağlıklı çıktı bunların 5 güne 10 tanesi gitti dün 2 tanesini transfer oldun sayı evet önemli ama önemli olan en uzun süreye gidebilmesi 3 tabe bile gitse yeterli yeterki sağlıklı olsunlar sizinde sayı fazla umarım bolca gider
Parilti007 İlkinde 16 toplandı 15i tuttu 1 tanesi 5.güne kalmıştı, diğerlerinde de ortalama böyleydi. Sonuncuda 13 toplandı 10u döllendi 5.güne 2 tane kaliteli kalmıştı 🌸 hadi bakalım artık 2 ay sonrasında transferinizi beklersiniz 🥹
Zeyneptekin1 Ozlemerikci543450 amin amin inşallah teşekkür ederiz sayı nasıl sizce iyi mi ya hiç embriyo kalmazsa diye korkuyorum
Parilti007 Zeyneptekin1 iyi iyi canım 1 tane bile kalsa yeter önemli olan tutunması 🌸 kişiden kişiye çok değişiyor 5.güne gelen embriyolar zaten
Ozlemerikci543450 Zeyneptekin1 gayet iyi canı maşallah 4 yumurta toplanan kişiler var merak etme sen stres olmasan bekle hayırlısı ise kalır hatta bu transfer sonrası kalanı dondurursun sonraya gene hakkın olur Allah izin verirse benim tutarsa bu ilk transferim doğum sonrası tekrar devam etmeyi planlıyorum bekli zaman sonra kendim tek çocuğum tek olmak çöm zor Allah hepimize verdin ama tek çocuk istemiyorum
Zeyneptekin1 Ozlemerikci543450 yaaa çok teşekkürler doğru söylüyorsunuz rabbim sizin de gönlünüzde ne varsa onu versin