Burcuuko Sabah aç karnına enterogermina alabilirsin aynı gün ya da ertesi güne rahatlamış olursun arkadaşım
Pinarkorkmazer Asli_0025 ben de aynen öyleydim bir de benim demir hapım çok kuvvetli daha da kötü yapıyordu beni doktora git sana kabuzlık için verirler ilaç zararı yok
Asli_0025 Pinarkorkmazer yarın randevum var fitil mi verirler acaba fitil daha iyi hap içemiyorum acaba kan sulandırıcının etkisi olabilir mi
Pinarkorkmazer Asli_0025 ben kan sulandırıcı ve demir hapı kulllanıyorum bir etkisi olur mu bilmiyorum kan sulandırıcıjın ama denedim demir hapıyla alakalı benim bırakınca olmuyor içtiğim zamanlar oluyor fitil hemen etki ediyor söylerseniz verir belki
AybenYB Asli_0025 bacım aynı durumdan muzdaribim her şeyi denedim olmadı doktorum da artık yapılacak bir şey yok diyor
mty hanims ben de kullanıyorum ama hiç faydası yok enterogermina kullandım şuan probiotia kullanıyorum. Siz hangisini kullanıyorsunuz
hanims mty ben probien başladım. doktorumun onayıyla tabi. bu arada bu bitkisel ilaç. 2 aydır çok şükür çok rahatım
Eselem Asli_0025 evet kullandığımız demir ilacı kabızlık yaratıyor bir de tiroid değerleriniz düşükse.. mutlaka yoğurt ve yoğurt suyu için kabak ve ıspanak birebirdir
Momellaa Asli_0025 bende sabahları kuru kaysı ve erik haşladım biraz pekmez koydum hoşaf gibi düşün 1 bardak suyunuda içtim tanesinide yedim kabızlık konusunda çok çektim birtek bu fayda etti