Begonvil15 Kızlar Kayseri Şehir Hastanesinde takipli olan ve doğum yapan var mı, ilk muayenemi orda olacağım ve doğumu da orda düşünüyorum, umarım birileri vardır 🌸🙏🏻
Ebru_xy Begonvil15 Ben gidiyorum doktorumdan memnunum bi sıkıntı yaşamadık şükür doğum da orda olacak inşallah sıkıntısız bir şekilde atlatırım.
Ozbk38 Begonvil15 3 Ocak’ta eltim normal doğum yaptı. Açılma varsa sancı odasına alıyorlar. Bebek doğmadan dışarıda bekleyenlere bilgi verilmiyor. Doğum olunca annenin ve bebeğin eşyalarını istiyorlar. Eş yanınıza alınmıyor. Normal odaya çikinca da sadece ziyaret saatlerinde eşinizi görebiliyorsunuz. Eltim saat 6 gibi doğum yapmıştı, odaya alınca bi 15 dk kadar bebeği görsün diye eşine müsade ettiler. Sonrasında ertesi gün saat 1 e kadar görüş yasaktı. Doktorlar hakkında çok bilgi sahibi değilim ama post partum 1 kısmındaki hemşireler çok sıkıntılı. Resmen sizi azarlamak için sırada bekliyorlar. Sağlık personelinin iyisine denk gelmek de şans işi galiba. Allah evlatlarımızı hayırlısıyla kucağımızda görmeyi nasip etsin.
Beybiik Begonvil15 15 gün önce dogum yaptım sezeryan çok memnun kaldım hiçte anlatılanlar gibi kötü değildi
Yazmelegi_ Begonvil15 merhaba sehir hastanesinde Mustafa oğuz Yılmaz iyi bi doktor, onun harici erkilette kıvanç bey iyi diye duymustum o doktor bizim burda ildem semt polikliniğine de geliyor hangisi yakınsa bakarsınız bide nurperi hanim iyi diye duydum bi araştırırsin❤️
edasaribek 1ocakta sezeryan oldum mehmet copurooglu yapti ameliyat imi merak ettigin birsey varsa cevaplayabilirim
Ebru_xy edasaribek Yaaa bn ebelerin tutumunu merak ediyorum nasil davraniyorlar nasil yaklaşiyorlar sana
Begonvil15 edasaribek doğumhane nasıldı, ebeler hemşireler falan nasıldı acaba (herkes aynı değildir de biraz da şans galiba) Doğumdan sonra eşiniz yanınızda ne kadar kaldı siz hastanede ne kadar kaldınız acaba
nurkrk edasaribek Merhabalar şehir hastanesinde sadece lokal anestezi(Belden uyuşturma) mi yapılıyor. Forumda genel anestezi şehir hastanesinde uygulanmıyor yazan çok o yüzden soruyorum.
edasaribek Begonvil15 normal dogum icin olan taragta sadece uzerimi giydim cok iyi oldugunu soyleyemem herkes herkesle ic ice herkes tek sanci cekiyor ama sezeryan ise ameliyathane ekibi cok iyidi esim bebegi gormek icin dogdugunda 15-20 dk yanımızda durabildi hemen cikardilar onun. Harici ziyaret saatlerinde geliyordu benim yattığım serviste herkes 2kisilik odada kaliyordu tek kisilik odalara enfeksiyonlu hastalari yatirmislardi odalarindan cikamiyorlardi ben sezeryan oldum 2 gün kaldim tam 48 saat tutuyorlar saat gece 11 de szeryan olduysan 11 e kadar ordasin yani ben memnun kaldim
Begonvil15 Ebru_xy eşinizin falan yanında girmesine izin veriyor mu? Birde ultrason fotoğrafını veriyor demi ordaki doktorlar ? Ay kusura bakmayın çok soru sordum ama daha hiç gitmedim ya o yüzden 😄
Esra5151 Ebru_xy merhaba 2 hafta önce bende mefkure Eraslan şahine randevu aldım muayene için içeri girdigimde erkek doktor muayene etti size kim baktı acaba
Ebru_xy Begonvil15 Eşim hiç denk gelmedi yaa😀 ama ultrason fotografi veriyor istesenizde sıkıntı yapmıyor güler yüzlü 😊
Begonvil15 1annekuzusu ay gerçekten mi sizin adınıza çok mutlu oldum bana da umut oldunuz 🙏🏻 bir kaç soru sorabilir miyim size üstte sormuştum diğer hanımlara yardımcı olmak isterseniz 🙏🏻 rakibiniz de mi ordaydi
Begonvil15 1annekuzusu Şule hanım merhaba, daha önce de yazmıştım görmediniz galiba 🥰 doğum sürecinizden bhseder misiniz nasıl geçti, normal mi yaptınız
Begonvil15 Seyma63_ bu cuma gideceğim inşallah unutmazsam gittiğim doktoru yazarım size memnun kalırsam, unutmazsaniz sizde hatırlatın yazın buraya🌸
Begonvil15 Ebru_xy oy maşallah 🌸 ben yeniyim daha sata göre 6+2. Siz doğumu da şehir Hastanesi’nde mi düşünüyorsunuz