Merhaba kızlar dün gece yüksek tansiyon ile (16/7) hastaneye yatışım yapıldı nst de düzenli sancılarım çıktı doktor ciğer geliştirici vuralım hemen doğum sancıların başlamış sancıyı kesecek ağrı kesici uygulayalım dedi başına böyle birşey gelen oldu mu? Korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum çok riskli gebeyim tüp bebek annesi olacağım