Kızlar neden burda sorularıma geç bakılıyor ya cevap yok hicc neyse soruma geleyim 17+4olduk bugün ilk gebeliğim hissetmiyorum hareketlerini bebeğin öyle durup dururken falan ama göbek deliğimin biraz altına elimle bastırıyorum böyle anlamak için sanki pıt pıt kalp gibi bişey atıyor elime bu bebeğimmidir ya acaba kendi kalbimi mi duyuyorum dedim kendi kendime sanmam ya heyecan yaptım