Hillalya aynen saat kurun hatta haftanız çok yeni erkenden ele almış olursunuz bu kullandığınız şekilde kesiyosa bulantınızı asla bozmayın düzeni çantanıza koyun iki tane yedek kalsın annenize gidersiniz unutursunuz falan. Ya çünkü bulantı yokken sanki hamile değilmişsiniz hissiyatıyla beslenmenizde iyi yönde gelişiyo şahsen ben kullanmadan önce buzdolabını bile açamıyodum ama prilam çok iyi bi hap zararı yok düzene oturtturun