Dagli31 Maşallah tabi ki doktora güven çok önemli. bende yaşadığım şehirde ilgili özen gösteren bir doktor bulamadım o kadar çok doktora gittim ki. İstanbul tüp bebek merkezine gidiyorum, bana çok uzak ama doktorumdan çok memnunum. İlk transferim tutmadı maalesef, olabiliyormuş sebebi olmasa bile. Bu yaşadıklarım tüp bebek öncesi belirsizliklerdi. Netleştirmek adına laparoskopi ve histeroskopi oldum.
Şimdi 2. transfer için bekliyoruz umarım güzel sonuçlar alabiliriz.