Değerli dostlarım merhabalar, sizlere bir sorum olacak başınızdan böyle bir şey geçti mi bilmiyorum. Benim hep adetim günü gününe olur mesela ayın 1′inde ise bu ayın da 1′inde olurdu. Ama geçen ay ve ondan önceki ay şaşırılacak bir biçimde adetin üçüncü günü oluyor. Bu durum neyden olur acaba hamileliğe de yormak istemiyorum çünkü ümitleniyorum yine olmuyor. Başından geçen var mı bilenler yaşayanlar yardımcı olur mu teşekkür ederim şimdiden. 💐 🧡