Zzeliha Kızlar bir hafta önce parça halinde nisanim geldi ara ara da gelmeye devam ediyor bugünde öyle oldu fakat hiç öyle sancı denecek ağrı çekmiyorum normal doğum istiyorum sizde de böyle oldu mu hiç bu arada ilk gebeliğim ☺️
Yenigebes Zzeliha parça halinde nişan ne oluyor acaba ilk doğumum olacak çok acemiyim yanımda kimse yok pek bir şey de bilmiyorum
100924 Zzeliha benimde nişanım o şekilde geldi sonra suyum da geceleri az az gelmeye başladı (2 gece) sonrası suni sancıyla doğum yaptım kendi sancım yoktu benimde suyum azalmıştı 40. Hafta da doğurdum
Zzeliha Yenigebes size nasıl tarif etsem doktorların da anlattığı gibi vajina girişini tıkayan bir tıkaç gibi düşünün gelen akıntı sıvı şekilde değil de böyle daha katı jöle kıvamında yarım avuç içini dolduracak şekilde biraz fazla gelmesiyle goruluyo şahsen bende o şekilde oldu diğer ara günlerde de azar azar gelmeye devam etti ilk başta hafif ıslanmayla birlikte gelio
Yenigebes Zzeliha teşekkür ederim 29+1 artık bende vakit dolsunda gelsin diye bekliyorum çatı muayenesi oldunuz mu
Zzeliha Yenigebes evet oldum 38haftada çatı muayenesi yaptı 1cm açıklık var catin da yumuşak dedi acil bir durumda gel dedi sanırım normal doğum yolundayim ameliyatlik olsa derdi
Zzeliha Yenigebes kendini kasmadigin sürece çok acı olmuo illaki azıcık canın yanio ama oda geçici arkasından birkaç gün kanlı akıntın olabilio oda normal korkulacak birşey değilmiş
Zzeliha Jasmine2426 maalesef bende de öyle ahım şahım bir ağrı yok daha 😅içerde rahat demek ki bizim bebisler
Jasmine2426 Zzeliha sadece karnım bazen aşırı sertleşiyor böyle adet ağrısı gibi geliyor ağrı gidiyor o kadar birde hiç canım haraket etmek istemiyor ya yarın çatı muayenesi var bide stresliyim 😂 nişanda gelmedi benim