Mujde38 Genel anestezi de kendine gelme süren daha zor, baş ağrısı da boğaz yanması da epey sürdü bende, günlerce beynim zonkladı, zorunlu genel olmuştum ben, ikinci de çok şükür nasip oldu hem kızımın ilk saniyelerine şahit oldum, hem çok daha çabuk toparlandım, iğne konusuna gelince, stres olacak hiç bir şey yok o heyecandan hissetmiyorsun bile, zaten senin yanında doktorun, anestezi doktoru vs.herkes var, korkularını bırakıp bebeğinin her şeyine şahit olacağın o güzel sahneye odaklan, her şey güzel geçsin, sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙂🌼