Sevgiiss benim 2 çocuğum var sipral ile korunuyordum çıkardığımda istediğim zaman oluyordu çocuk yani sağlık sorunum yok normalde bu son istediğimi 11 yıllık spirali çıkardım o ay hamile kaldım çok istedim ama 10 haftalıkken ağır bir grip geçirdim plesanta enfeksiyon kapmış parçalanmış mecbur kürtaj oldum ama işte normal şartlarda tekrar gebe kalmam gerekiyordu 6 ay bana uzun geldi artık kürtajdan sonra bana zarar verildi mi
Bilmiyorum. Kontrollere gittiğimde sıkıntı yok deniliyordu son olarak bu kimyasal oldu işte