Kızlar şimdi ben 17+3 gebeyim ilk gebeliğim çok ağlak çok sinirli bi insanım bugün eşime çok sinirlendim bi konuyu benden gizlemiş çok sinirlendim çok bağırdım çok ağladım sonra keşke yapmasaydım bebeğim hissediyordur dedim kendi kendime üzüldüm baya bi bebeğim nasıl etkilenmiştir bilmiyorum 3 gündür sırt bel ağrısı çekiyordum oda birden geçti böyle normale döndüm zaten bişey hissedemiyorum daha bebeğime bişey mi oldu ki dedim🥹