İkiz bebeklerim olacak fakat bebek arabasına karar veremedim yan yana mı ? Arkalı önlü olan mı? Yoksa iki tane alıp aparatla birleştirip öyle kullanmak mı mantıklı olur eşimle çıkınca biribi o birini ben sürerim veya tek bebekle çıkmam gerekirse tek olarak kullanırım diye düşündüm 🫠 sizce nasıl olmalı ikiz anneleriii ❤️❤️❤️