Melikekrky hap kullanamazsınız çünkü bebeğinizi emziriyorsanız falan önermiyorlar geri çekilme ve yani prezervatif kullanmanız iyi olur çünkü hamile kalırsınız tekrardan şöyle diyeyim çünkü kimse hamile kalmazsın diyor ve kalınıyor bunu kimse bilemiyor etrafa hiç bakma bana da aylık iğneler hamile bırakmaz dediler iğneyi bıraksam bile 7-8 ay sonra hamile kalabilirsin dediler ben iğne oldum halde hamile kaldım ikinciye geri çekilme falan de olmamıştı ama yine olunca insan rahatladı kalmayacağım zaten diye ama kaldı