Kızlar doğum yapalı 6 gün oluyor bebeğim küvözdeydi bende hastaneye geldim onu emzirmek için hastanede kalıyorum emzirmeye yeni başladığımız için biraz kasıyorum kendimi emzirirken ve hiç rahat edemiyorum emzirmeden sonra sağ kasığım da batma oluyor hareket ettikçe doğrultmuyor beni neden olabilir acaba yaşayanınız varmı veya zararı varmıdır