Kızlar ilk bebiş olacak, arabamız yok yani her yere toplu ulaşımla bebek arabasıyla gidip geleceğim. O yüzden benim için öncelik;
-taşıması kolay olması,
-katlanabilir ve hafif olması
-kaldırım gibi yüksek yerlerden inip çıkarken zorlanmamak tekerlekleri sağlam olmalı.
Kullandığınız, önerebileceğiniz model ve markalar neler acaba