bengonca benim eşim ve kardeşim de avukat. Hiçbir avukat boşuna avukat tutma demez. Boşanma sürecinin, mal paylaşımının anlaşmalı olmadığı sürece yıllarca süreceğini, iyi temsil edilmezse pek çok hak kaybına uğranılacağını bilir. Okuyunca şaşırmıştım zaten. Postları görünce anladım. Gerçekten ciddi bir akıl tutulması hanfendideki.