Rabiakharaman 33+2 deyim. Doktor kilosuna 2.200 gr dedi. Karın çevresi 31.haftadaymış.Düzenli beslenirsem gelişimi ilerler mi?
Momoftuna Rabiakharaman evet tabiki ilerler. 1 hafta gerilik çok kötü değil. Muzlu süt avokado blenderdan gecırıp için. Kaşar yumurta ceviz cezerye bebişe kılo aldırıyor , bunlarıda tüketmeye çalışın
Polyana12 Rabiakharaman birincisi ben minyon tipliyim ilk çocuğumda 2500 kilo doğdu genetik olabilir denildi 2. Si muz kuruyemiş kaşar peyniri tuketmem soylenildi