duyguu11 Kızlar eşimin sırtına salisilik asig toniği sürüyordum. Hiç zararlı olacağını düşünmedim baya bi kullandık 2 ay kadar. Bir şey olur mu çok korkuyorum
Rosegold27 duyguu11 dozu önemli 👍🏻 güzellik uzmanıyım endişelenme gebelik protokolü dışında yer alan beta hidroksi ve alfa asitlerini kullanmayınız canım doğru yapmışsın ama o kadardan sorun olmuyor 👍🏻👍🏻
flzkrn Rosegold27 merhaba ayak maskesi almıştım içinde var yazıyor çıkarsam mı kalsın mı bilemedim fikrinizi alabilir miyim