Senoss5334 benim kardeşime aynı teşhis konulmuştu down sendromu zeka geriliği vs çok kötü şeyler soylenildi tabi bizim psikolojiler felaket. Hatta kayseride prof un biri gebeliğe son verilmeli dedi. Sonra başka bi docent gördü evet genişlik var ama kesinlikle gebeliğe son vermek felan nedir böyle bisey olamaz. Ve bebek sağlıklı görünüyor dedi. Kardeşim doğduğunda o genişlik hala vardı 3 yaşına kadar doktora kontrole gitti ve Allah'a şükür down sendromu zeka geriliği vs hicbir sıkıntısı yok. Yasi büyüdükçe genişlik de kendiliğinden kapandı. Şuan 9 yaşında 3. Sınıf öğrencisi. Diyeceğim o ki moralinizi hiç bozmayın bu süre zarfında bol bol dua edelim bebeklerimize, hayırlı ve sağlıklı gelsinler inşallah.