seducka Es26 düşme konusuna da çok hakim değilim. kimisi bir hafta falan sürüyor yavaş yavaş diyor kimisi de bi anda oluyor hemen düşüyor vs diyo
seducka Es26 zaman öyle hızlı geçiyor ki ne ara oldu anlamadım zaten sizin de haftanız büyük. sağlıkla doğsunlar inşallah
Es26 seducka aynen canım zaten Herşey daha dün gibi ilk öğrenmem sürpriz olmuştu 2 aylık olunca öğrendim o yüzden daha çabuk geçti 😂