Tgbashnn civcivim__ bişey diyemem canım ama herhangi bir sorunu yoksa kiloya çok takılma bence eşimin yeğeni 2400le doğum yapmış sonrasında bebiş baya kilo almıştı bende şeker olduğu halde çok kilolu değil gerilik falan olmadığı sürece sıkıntı yapmam
EnesBusraGoktug En son geçen hafta yani 36+3 te gittim 3061 di 37+3 yani salı günü tekrar gidecez 15 ocak ta da inşallah doğum olacak
Aleynaaaa11 civcivim__ doğum yaptınız mı kaç kilo şuanda benim de 37 hafta 3200 bende merak ediyorum ne kadar alır diye
baharhanimm Jasmine2426 37+3 2860 gram dedi doktor sizin bebeğiniz kaçıncı haftada kaç kilo doğdu acaba