Flowermom0 siz ihmal etmeyin pazartesi sabah hemen aile hekimine gidip ordan ast alt yani karaciğer değerlerinize baktırın. Kaşıntı şikayetini belirtin gerekirse kadın doğum istedi dersiniz zaten bu şikayette hemen bu değerlere bakılıyor. Ben böyle yaptım 36. Haftadaydım 37 hemen doğum yaptım . Siz korkmayın belki de sadece kaşıntıdır ☺️