Yldzyldzyldz Melike777 eğer öyleyse iyi ben daha yüksek bekliyordum çünkü muayene ücreti de baya yükselmişti
Melike777 Yldzyldzyldz bende yüksek bekliyordum bu kadar az olmasına çok şaşırdım . Ocak bitmeden bi daha zam yaparlar mı acaba 🥲
Yldzyldzyldz Celiko bende henüz gitmedim ama arkadaşım ile görüştüğümde 1700 lira demişti bence şuan daha da yükselmiştir
Merve0751 Yldzyldzyldz ben dün telefonda koray beyin muayene ücretini sordun SGK lı 2400 sgksız 3300 dediler 🤷♀️
Yldzyldzyldz Merve0751 evet benim doktorumda Koray bey vitaledeyken ilk kızımda ona gidiyordum hastane değiştirmesi iyi olmadı gibi fiyatlar baya yüksek